Shop Mobile More Submit  Join Login
TobiItachi: Lighting Pumpkins by thegeekpit TobiItachi: Lighting Pumpkins by thegeekpit

hmm

Itachi being blind and can really hurt Tobi ^^;

Drawn and colored in Photoshop CS
Naruto and it's Characters © Masashi Kishimoto

Akatsuki Halloween Fun
Hidan: Trick-or-Treat
Itachi Kisame: Polka Dot Bikini
Hidan Kakuzu: Trick and Treating
Itachi Tobi: Lighting the Pumpkin
Pein: Halloween Costume
Deidara Tobi: Halloween is a BANG!
Akatsuki Mission: Scare Itachi!
Add a Comment:
 
:iconrar3028:
rar3028 Featured By Owner Jul 27, 2011  Hobbyist General Artist
tehehe...
Reply
:iconlleviton:
lleviton Featured By Owner Feb 5, 2011  Hobbyist General Artist
haaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconnarutonepiece:
narutonepiece Featured By Owner Aug 26, 2010
haha xD i would say
maybe itachi is blind or...
he KNOWS thats tobi and ....yes....
you know poor annoying people or lollies or pumpkins...xD
btw: i dont think tobi is annoying!!
i love him ♥ he's soo cute and funny!
Reply
:iconhollyz1005:
hollyz1005 Featured By Owner Oct 30, 2009
lawl i like how tobeh says his sentence its very kute ^^
Reply
:iconkendrixtermina:
KendrixTermina Featured By Owner Mar 20, 2009
But Itachi! It's not nice to set you great-grandfather on fire XD At least Madara/Tobi has his Space/Time Jutsu to save himself.
Reply
:icondeemz96:
deemz96 Featured By Owner Mar 2, 2009
haha good one!!
Reply
:iconakatsukigirl312:
akatsukigirl312 Featured By Owner Oct 24, 2008
lol Itachi MUST be blind un! :D
Reply
:icond1azz:
d1azz Featured By Owner Oct 30, 2007
poor tobi :worry: tobi is ita's pumpkin.
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Nov 1, 2007
poor Tobi BAD ITACHI!
Reply
:iconenoke:
enoke Featured By Owner Oct 10, 2007   Photographer
RUN TOBI RUN!!!!Just don't trip!hehe stupid comment.X3
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 12, 2007
hehe Tobi needs all the support he can get.... he's going against the Blind Uchiha! :wow:
Reply
:icondark-angel00:
dark-angel00 Featured By Owner Oct 8, 2007  Hobbyist
Tobi! run for your life!! lol
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
Tobi is a pro at that xD
Reply
:icondark-angel00:
dark-angel00 Featured By Owner Oct 9, 2007  Hobbyist
yea. he's had lots a practice from running from Deidara!:D
Reply
:iconkimilianvixen:
kimilianvixen Featured By Owner Oct 8, 2007
XD
Lol...I imagined a scorched ';Pumpkin'....
8D That image made my day. XDD
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
anyone for Tobi-kin pie ;p
Reply
:iconkimilianvixen:
kimilianvixen Featured By Owner Oct 9, 2007
Me! Me! 8D
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
MEH TOO!
Reply
:iconkimilianvixen:
kimilianvixen Featured By Owner Oct 10, 2007
YAYZ!
My Mom approves of mah "Dei-CHAN" idea for halloween. 8D
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 12, 2007
YAY :clap:
Reply
:iconkimilianvixen:
kimilianvixen Featured By Owner Oct 13, 2007
8D

...do you know where I could get fishnets?
I don't think Cori's gonna answer my myspace mail...but I'll check.
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 17, 2007
not really gomen
Reply
:iconcazzyd:
cazzyd Featured By Owner Oct 8, 2007   Digital Artist
XD XD classic!
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
sankyuu
Reply
:iconswordbunny4486:
swordbunny4486 Featured By Owner Oct 8, 2007
lol. Tobi, run!
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
xD
Reply
:iconluckythechi:
luckythechi Featured By Owner Oct 7, 2007
>33

I love Tobi!
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
so do I xD
Reply
:iconpickles12:
Pickles12 Featured By Owner Oct 7, 2007
:giggle: Yay for making fun of Itachi's blindness...and Tobi :w00t:
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
I think Itachi is the only handicap person I actually find joy in mocking :3
Reply
:iconpickles12:
Pickles12 Featured By Owner Oct 11, 2007
Yeah, same here :D
Reply
:iconmaintain-conscience:
maintain-conscience Featured By Owner Oct 7, 2007
lol. lovely! RUN TOBI RUUUUUUNNNNN!!!!! lol. XD
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
wonder if Tobi can make it.... of course he can he's ULTIMATE!!
Reply
:iconmaintain-conscience:
maintain-conscience Featured By Owner Oct 10, 2007
lol, so true! TOBI SHALL LIVE ON FOREVA!
Reply
:iconkiryami:
kiryami Featured By Owner Oct 7, 2007
lol
Reply
:iconsailorsolar:
SailorSolar Featured By Owner Oct 7, 2007  Student General Artist
lol! Pumpkin tobi!!!
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
halloween has Tobi written all over it XD
Reply
:iconmizu-chan510:
Mizu-chan510 Featured By Owner Oct 7, 2007
RUN TOBI RUN!
that's cute I'm faving this
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
sankyuu :hug:
Reply
:iconpyroasta:
pyroasta Featured By Owner Oct 7, 2007
lollollollolollollollol it r funny i fav
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
Thank you
Reply
:iconpyroasta:
pyroasta Featured By Owner Oct 11, 2007
your quite welcome ^.^
Reply
:iconkuromitsukai:
KuroMitsukai Featured By Owner Oct 7, 2007
haha so funny ^^ poor tobi ^^;
Reply
:iconsaraphyn:
saraphyn Featured By Owner Oct 7, 2007
tobi pumpkin ftw! <3 8D
Reply
:iconthegeekpit:
thegeekpit Featured By Owner Oct 9, 2007
O.O yup
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 700 × 595




Details

Submitted on
October 7, 2007
Image Size
165 KB
Resolution
700×595
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,549
Favourites
153 (who?)
Comments
45
Downloads
56
×